יום שלישי, 7 בפברואר 2012

בגלל המחיר בגלל השירות

חברת ביטוח ישיר הכי מוכרת בזכות הססמא "בגלל המחיר בזכות השירות". אך אחת הלקוחות שהחליטה לעזוב לא קיבלה את השירות שאליו ציפתה (מתנצל על ההפרעות בקול).



4 תגובות:

  1. החוצפה שיש לחברות האלא זה לא להאמיו

    השבמחק
  2. ערן, מה קרה לך? הבלוג שלך מתאפיין ברמה גבוהה של ניתוח המצב הכלכלי בארץ והעולם. גם קוראי הבלוג הם לא בדיוק אלה שרואים את המערכת הכלכלית בגובה של "מבצע 1+1" בסופרמרקט השכונתי או של "צרכנות בהמית" כמו שעשית בפרסום הזה. אם אין לך מה לפרסם פתאום, תן לי לחשוב שיצאת לחופשה...וכשתחזור, הפוסט הבא יהיה ברוח של ערן הילדסהיים, ולא של לקוחות לא מרוצים של חברות ביטוח למיניהן

    השבמחק
    תשובות
    1. שלום אלכס,
      קודם כל לא קרה לי כלום ..אתה יכול להרגע.. הכל בסדר. אני חושב שיהיו כאלה שיפיקו תועלת גם מכתבות בסגנון של "מבצע 1+1" . לדעת שלסגור או לבטל עסקה בטלפון זה לא מספיק הוא לא דבר שידוע לכולנו ולכן גם כתבה כזו היא בהחלט יכולה לעזור לכמה מאיתנו לחסוך זמן ,עצבים וטרדה. זה עדיף על לצאת לחופשה אם כי אמצא גם לכך את הזמן.

      לילה טוב
      ערן

      מחק
    2. כתבות מסוג זה ניתן למצא בטלויזיה ובאתרי אינטרנט פופולריים. באמת, לא חסר. הבלוג שלך יחודי וזה הערך המוסף שלו. חבל לדלל אותו. אם אתה רוצה למשוך תשומת לב של המונים ולמצא חן בעינהם, תמשיך בשלך. ותיבלע בזרם המידע האינטרנטי.
      אם ברצונך להישאר יחודי ולדבר מעמדה שממנה התחלת בהצלחה רבה כל כך, אני אשמח בשבילך.
      ישר כוח, ערן, מה שאתה העושה, - משנה את דעת הציבור. לאט-לאט, אך הפירות מובטחים. שינוי בחברה, במיוחד ישיראלית, לוקח זמן, והרבה סובלנות...

      מחק