יום שלישי, 9 באפריל 2013

בעקבות החלטת הבנק המרכזי ביפן - הביטקוין עולה בקצב שיא

הבנק המרכזי של יפן הודיע ביום רביעי שידפיס כמויות בילתי נתפסות של כסף עד 2014 על ידי רכישה אגרסיבית של אג"ח ממשלתי ושל נכסים אחרים. המטרה להזרים כספים ולהקל על המשבר הכלכלי אליו נקלעה יפן. המשמעות של ההודעה היא חשש אמיתי מקריסה של תשואות האג"ח היפני והמטבע היפני בעתיד בהיפר אינפלציה. חוסר היציבות ביפן שלח משקיעים נוספים לרכוש ביטקוין שנסק מאז ההחלטה שם בכמעט 100% וחצה היום את ה200 דולר לביטקוין אחד.
רגע לפני שאתם רצים לרכוש את הביטקוין ולהצטרף לחגיגה כדאי לכם לצפות בסרטון הבא.



סה"כ נסק ערכו של הביטקוין בככמעט פי 5 בתוך פחות מחודש בעקבות המשבר בקפריסין,ההודעה של רוסיה כי היא מתכוונת להחזיר את כל ההון שלה חזרה הביתה והצעדים ביפן .

גרף המחיר של הביטקוין והאירועים בעולם

כפי שכתבתי בעבר, מאחר והיציבות הכלכלית בעולם תלך ותתערער ובהעדר אלטרנטיבות השקעה רבות אם בכלל שהמערכת הנוכחית מספקת, לביטקוין פוטנציאל גדול להתפוצץ כלפי מעלה לפחות בטווח הקצר. אבל שימו לב לפני שאתם רצים להשקיע במטבע: קחו בחשבון שהביטקוין מעצם היותו לא נשלט על ידי אף גורם ממסדי, לא יהיה מי שירסן את הקריסה שלו במידה שתקרה, באותה מידה שאין מי שמרסן את העליה שלו עכשיו. כך ביוני 2011 למשל ערכו קרס בתוך מספר רגעים מ14$ לביטקוין לסנט אחד בלבד(!) בשל פריצה לבורסה המרכזית של ביטקוין.
צפו בקריסה הזו ב" שידור חי" בסרטון הבא:

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=T1X6qQt9ONg








אין בתוכן באתר זה משום המלצה, חוות דעת משפטית או ייעוץ משפטי; כמו כן התוכן באתר זה אינו מתיימר להיות מדויק ו/או מקיף ו/או עדכני, והשימוש בתכנים המופיעים באתר זה הינו על אחריותו הבלעדית של הקורא. המסתמך על המידע עושה זאת באחריותו ועל דעת עצמו בלבד ואין הנהלת האתר אחראית במישרין ו/או בעקיפין לתוצאות העלולות להיגרם כתוצאה מהסתמכות על תכנים אלו, שאינם באים במקומן של חוות-דעת ו/או עזרה מקצועית. כמו-כן, אין הנהלת האתר אחראית, בשום צורה שהיא, על מהימנותו ושלמותו של המידע המפורסם כאן.הכותבים כותבים בהתנדבות מלאה, ואין לראות בתכנים משום המלצה, אמת מוחלטת או אמת כלשהי, או ראייה למצב - אלא דעתו הפרטית והבלתי מחייבת של הכותב 

6 תגובות:

  1. קצת מוקדם מדי לתת אמון במטבע וירטואלי שאין מאחוריו גוף שניתן לתת בו אמון. באותה מידה אנחנו יכולים ליצר מטבע של הכלכלה האמיתית, כל זמן שמספר אלו שמאמינים בו יעלה גם ערכו יעלה. ההגיון אומר שברגע שהוא יהווה איום על הבנקים משהו לא נחמד יקרה לו

    השבמחק
  2. נראה שכדאי לעשות עסקאות שורט על הביטקוין

    השבמחק
  3. "ההסטוריה הסודית של אמריקה" - סדרה של אוליבר סטון - צפייה חובה. שודר בערוץ 8.
    מראה מי הוא באמת השטן הגדול של העולם (רמז בשן הסדרה). כל האמצעים כשרים בדרך להשתלטות על העולם - פשעי מלחמה, רצח עמים, שעבוד כלכלי.

    צפייה חובה.

    שמעון חש

    השבמחק
  4. באותו נושא כדאי לקרוא את ספרה המאלף של נעמי קליין "דוקטרינת ההלם - עליית הקפיטליזם של האסון"

    מאד מומלץ

    השבמחק
  5. סרט מומלץ ביוטיוב

    וידוי של מתנקש כלכלי
    באנגלית.
    מראה איך ארהב מנסה לשעבד את מדינות כלכלית עי הלוואות ענק אז לגזול אוצרות טבע ונכסים של כל מדינה. אם זה לא עובד הם מתנקשים במנהיגים. אם זה לא עובד הם יוצאים למלחמה ורבבות אזרחים נהרגים.
    פשעי כלכלה , פשעי מלחמה , רצח עם.

    מחליא.
    שיטה רפובליקנית חזירית ודורסנית על ברכיה חונכו ביבי ופישר.
    זה העולם שנוריש לילדינו ?


    שמעון חש

    השבמחק